انواع قوطی چهارگوش

قوطی چهارگوشقلع در مجموعه قوطی حلبی چهارگوش مربع ، مستطیل و لولایی ما بگردید تا قلع مناسب برای نیازهای بسته بندی خود پیدا . علاوه بر قالبهای استاندارد گرد ، ما همچنین مجموعه ای از قوطی حلبی چهارگوش مربع و جعبه های حلبی مستطیل شکل را در دسترس داریم. قالبهای کوچک چهارگوش مربع و مستطیل شکل ما از آلومینیوم سطح بالا ساخته شده در حالی که مدلهای بزرگتر از آهن ساخته شده اند. هر دو نسخه 100٪ بدون BPA و بدون مواد غذایی هستند. به همین ترتیب ، می توانید با خیال راحت از آنها برای ذخیره هر نوع محصولی از جمله کلوچه ها ، آب نبات ها ، ادویه ها و … استفاده کنید. به لطف MOQ کم ، قوطی چهارگوشقلع که در وب سایت ما یافت می شود برای شرکت های کوچک و بزرگ جذاب است. همه قوطی حلبی چهارگوش مربع و مستطیل توسط تولیدکنندگان با دقت انتخاب شده در چین تولید شده اند. ما طیف وسیعی از مکانیسم های بسته شدن مختلف مانند سرپوش و همچنین درب های لولایی را ارائه می دهیم.

 

قوطی روغن موتور

قوطی روغن موتور

 

موارد استفاده قوطی چهارگوش مستطیلی

 

قوطی چهارگوش مستطیلی

قوطی چهارگوش مستطیلی حلبی مانند هر نوع قلع فلزی یک ماده بسته بندی چند منظوره واقعی است. قلع مستطیل شکل به دلیل طراحی مسطح ، بلند و مناسب از محبوب ترین نوع قوطی قلع است. از آنها برای نگهداری آب نبات ، شکلات یا جواهرات استفاده می شود. در گذشته ، قوطی چهارگوش مستطیلی شکل نیز در بین مارک های برتر سیگار محبوب بود. اندازه این قالب های کوچک مسطح بود و باعث می شد تا داخل جیب شما به راحتی تکان بخورند . در عین حال ، از طراحی بادوام و سختی برخوردارند که از محصولات داخل قلع محافظت می کند. این کار آنها را برای نگه داشتن وسایل کوچک روزمره که اغلب در جیب شما حمل می شوند مانند سیگار بلکه نعناع و آدامس ، مناسب می کند. قوطی چهارگوش مستطیلی مانند هر قالب دیگر به دلیل مهر و موم شدن محکم از محبوبیت بالایی برخوردار است. این باعث می شود که آنها برای ذخیره کالاهایی با ماندگاری محدود مانند غذا ، دارو یا دخانیات مناسب باشند. امروزه جعبه های حلبی مستطیل در طیف گسترده ای از صنایع مختلف محبوب هستند. به لطف طراحی بادوام و ظاهر ممتاز ، اغلب از آنها به عنوان یک ماده بسته بندی سطح بالا استفاده می شود. از آنجا که هر قلع مستطیل شکل را می توان با طرحی پیچیده و رنگارنگ سفارشی کرد ، فرصت مناسبی را برای اهداف برند ارائه می دهند. بسته به نیاز بسته بندی شما ، قوطی چهارگوش مستطیلی شکل ما تضمین شده اند که وظیفه خود را انجام می دهند.

 

2. مواردی استفاده قوطی چهارگوش قلع مربعی

 

کاربرد های قوطی ها

از قوطی چهارگوش قلع مربعی به طور کلی برای بسته بندی مشابه قالب های مستطیل استفاده می شود. قالب های چهارگوش مربعی انواع مختلفی دارند ، از قوطی بزرگ استفاده شده برای کلوچه ها و کیک ها گرفته تا قالب های کوچکتر که برای آب نبات یا قرص استفاده می شود. این قالب ها به دلیل صاف و چهارگوش مربع بودن ، حمل و نقل و نگهداری از آنها آسان است. این باعث می شود که آنها برای نگهداری کالاهای مصرفی روزمره مانند نعناع ، آدامس حباب ، یا در بعضی موارد ، دارو مناسب باشند. از قوطی چهارگوش مربع با اندازه متوسط ​​اغلب به عنوان قلع شمع شیک استفاده می شود.

قوطی چهارگوش قلع مربعی اندازه ای که دارای طرحی بلند هستند اغلب در صنایع غذایی یافت می شوند. این قالبهای چهارگوش مربع شکل با درپوش لولایی یا روکش شیشه ای پوشانده می شوند و اغلب با کالاهایی مانند چای ، قهوه یا ادویه جات پر می شوند. در برخی موارد ، قوطی ها از یک درپوش پنجره شفاف برخوردار هستند که به شما امکان می دهد کالاهای خود را کاملاً به نمایش بگذارید. مانند هر نوع قوطی دیگر ، قوطی قلع چهارگوش مربعی را می توان در صورت درخواست کاملاً سفارشی کرد. ممکن است لوگوی خود را یا یک طرح چند رنگ را برای اهداف تجاری اضافه کنید. اگر به دنبال بسته بندی چهارگوش مربع شکل با جلوه و جلوه ممتاز هستید ، یک قوطی قلع چهارگوش مربعی مناسب شما خواهد بود.

مصارف قوطی ها

3. انواع مختلف کلاهک و درپوش

قوطی چهارگوش حلبی را می توان با طیف گسترده ای از کلاهک و درپوش های مختلف از بین برد. بر خلاف قوطی گرد ، قلع های مستطیلی و چهارگوش مربع شکل ، طبیعتاً نمی توانند از کلاه پیچ استفاده کنند. هنوز آنها طیف گسترده ای از انواع دیگر درب را برای انتخاب ارائه می دهند. در زیر ، می توانید مروری بر معمول ترین نوع درب در مورد قوطی چهارگوش پیدا کنید.

3.1 درپوش های جلدی

انواع درپوش قوطی چهار گوش

درب شیشه ای اغلب استاندارد ترین و اصلی ترین درپوش جلدی انتخابی است. این درب ها به راحتی و بدون نیاز به ایجاد پیچ ​​و تاب در بالای قوطی شما بلغزانند. روکش های شیشه ای محبوب هستند زیرا یک مهر و موم محکم تشکیل می دهند و استفاده از آنها بسیار ساده است. به سادگی درب را بگیرید ، دست خود را بلند کنید و آنها را خاموش کنید. درب های شیشه ای در انواع صنایع محبوب هستند. از قوطی چهارگوش حلبی با روکش شیشه ای اغلب برای نگهداری ادویه ها ، چای ، قهوه ، شمع و … استفاده می شود.

3.2 درپوش لولایی

درپوش لولایی از لحاظ منحصر به فرد است که فقط در قوطی چهارگوش استفاده می شود. این درب ها خاص هستند زیرا از طراحی آسانسوری برخوردار نیستند. در عوض ، آنها با لولاهای کوچکی متصل شده اند که اجازه می دهد درب آنها مانند یک در باز شود. قوطی چهارگوش حلبی و مستطیل در صنایع غذایی از محبوبیت کمتری برخوردار هستند. در عوض ، آنها بیشتر برای نگهداری وسایل روزمره از اسباب بازی های کوچک گرفته تا جواهرات و موارد دیگر استفاده می شوند. قالب های فلزی لولایی را می توان برای ذخیره سازی تقریبا هر نوع محصول استفاده کرد. آنها دارای مهر و موم محکم و محکم هستند ، استفاده از آنها آسان است و واقعا بی نظیر به نظر می رسند. این باعث می شود که آنها برای مارک ها و شرکت هایی مناسب باشند که مایلند محصولات خود را در بین مردم برجسته کنند.

3.3 انواع درپوش پنجره مانند

درپوش پنجره مانند لزوماً به خودی خود مکانیسم بسته شدن نیست بلکه طراحی درب است. همانطور که از نام آنها پیداست ، درب پنجره دارای یک پنجره شفاف کوچک در داخل درپوش است. این اجازه می دهد تا مصرف کنندگان به درون قوطی چهارگوش قلع مربعی نگاه کنند و محصولات ذخیره شده در داخل را مشاهده کنند. از درب پنجره اغلب برای قوطی استفاده می شود که کالاهای رنگارنگ و جذابی مانند آب نبات ، ادویه جات و مواد آرایشی را در خود جای داده است. یک قوطی چهارگوش مستطیلی شکل با درب پنجره برای شرکت هایی که به دنبال یک روش منحصر به فرد برای نمایش کالاهای خود هستند ، مناسب است. درب های پنجره هم با مکانیزم پوششی و هم با مکانیسم لولا موجود است.

 

4. قالب های چهارگوش ازچه جنسی ساخته شده اند؟

 

جنس قوطی ها

اکثریت قریب به اتفاق قلع های فلزی وب سایت ما از آلومینیوم درجه مواد غذایی ساخته شده اند که برای قوطی چهارگوش حلبی ما تفاوتی ندارد. برخلاف قالبهای گرد، ما تعداد زیادی قالب مستطیل و چهارگوش مربع داریم که به جای آن از آهن ساخته شده اند. این قالبهای اندازه بزرگتر مانند قوطیهای کلوچه و قالبهای چای هستند. همه قوطی چهارگوش حلبی کوچک ما از آلومینیوم پیشرفته ساخته شده اند. این ماده 100٪ بدون مواد غذایی و بدون BPA است. به همین ترتیب ، می توانید با خیال راحت از قوطی ها برای ذخیره هر نوع محصولی که می خواهید استفاده کنید. قوطی کوچک فلزی از طراحی صاف و یکپارچه ای برخوردار هستند که به آن لطمه ای فوق العاده می بخشد. قوطی های آلومینیومی ما با یک درب کشویی معمولی تمام می شوند. این جعبه های زیبا و چهارگوش حلبی مخصوصاً برای نگهداری آب نبات و دارو محبوب هستند. اما می توان از آنها در هر نوع صنعتی استفاده کرد. غالباً می بینید که از قوطی چهارگوش کوچک حلبی برای نگهداری نعناع ، آدامس ، ادویه جات یا حتی شمع استفاده می شود. علاوه بر این ، آنها اغلب در صنایع آرایشی و بهداشتی و جواهرات استفاده می شوند. مهم نیست بسته بندی شما چه باشد ، این قالبهای کوچک آلومینیومی شما را از بین نمی برند.

5. قوطی چهارگوش ساخته شده از قلع

قوطی چهارگوش حلبی در هنگام سفارشی سازی بسته بندی ، امکانات زیادی را به شما ارائه می دهند. این مواد بسته بندی برای تمایز محصولات شما از محصولات رقبا به روشی منحصر به فرد و ابتکاری بسیار مناسب هستند. این به شما امکان می دهد کالاهای خود را تبلیغ کنید و آگاهی از نام تجاری خود را ایجاد کنید مانند هیچ نوع بسته بندی دیگر. وقتی نوبت به مواد بسته بندی سفارشی می رسد ، مطمئناً بهترین راه برای قوطی قلع است. قوطی چهارگوش حلبی ما را می توان در هر رنگ قابل تصور تحویل داد. چه به دنبال چاپی تک رنگ و چه به صورت طراحی چند رنگ باشید ، هیچ چیز با قوطی های حلبی ما غیرممکن نیست. در uCan-Packaging ، ما طیف گسترده ای از تکنیک های مختلف چاپ و سفارشی سازی را برای شخصی سازی قوطی چهارگوش خود ارائه می دهیم.

بـعـدی
قوطی روغن موتور حلبی و فلزی در ابعاد و سایز استاندارد

احمدی در ۷:۳۷ ق٫ظ, ۶ تیر, ۱۳۹۷ - پاسخ

سلام خسته نباشید
سایت بسیار زیبایی دارید . ممنون باببت اطلاعات که در اختیار گذاشتید .
ولی به نظرم این بنر اصلا به سایت نمیاد و جلوه ی سایت رو گرفته اگر هزینه میکردید و یه بنر حرفه ایی تر قرار می دادید خیلی بهتر بود

پیمانکار در ۹:۰۶ ق٫ظ, ۲۸ آذر, ۱۳۹۷ - پاسخ

قوطی چهار گوش تا په قیمتی دارید ؟ ایا نیاز به بازاریابی دارید.